آغاز پویش«هر ایرانی، یک درخت» در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، حجت‌الاسلام سید اصغر سادات‌حسینی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان از آغاز پویش ملی ایران سرسبز با عنوان «هر ایرانی، یک درخت» در سراسر استان کرمان خبر داد. وی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، حجت‌الاسلام سید اصغر سادات‌حسینی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان از آغاز پویش ملی ایران سرسبز با عنوان «هر ایرانی، یک درخت» در سراسر استان کرمان خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: پویش ملی ایران سرسبز فرصتی است تا با حضور قشرهای مختلف مردم و گروه‌های جهادی، پوشش گیاهی احیا و فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی با محوریت دانش آموزان بین افراد جامعه نهادینه شود.

سادات‌حسینی هدف از اجرای این طرح را حفاظت و احیای جنگل‌ها، توسعه جنگل و فضای سبز، کمک به طبیعت گردی و ارتقای نقش مردم و گروه‌های جهادی به ویژه دانش‌آموزان در توسعه نهال‌کاری و فضای سبز عنوان کرد و گفت: بیابان زدایی و کاهش گرد و غبار از جمله دیگر هدف‌های پویش ملی ایرانی سرسبز در استان است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه «هر ایرانی، یک درخت» فرموده مقام معظم رهبری است گفت: سال گذشته با وجود شرایط سخت کشور و شیوع کرونا معظم‌له امر درختکاری را همچنان با نشاط و شادابی انجام دادند و در پایان نیز توصیه‌های لازم را برای مردم ایراد فرمودند. این فعالیت دغدغه مقام معظم رهبری است و ایشان نگاه نگرانی نسبت به فضای سبز و جنگل ها دارند.

سادات حسینی با اشاره به وجود ۱۱ هنرستان کشاورزی در استان گفت: آمادگی لازم جهت کاشت درخت در مناطق مختلف استان به ویژه هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش و ۲۳ اردوگاه دانش‌آموزی وجود دارد.

انتهای پیام




آغاز پویش«هر ایرانی، یک درخت» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز پویش«هر ایرانی، یک درخت» در کرمان