آغاز پویش«ضیافت مهربانی» در کرمان

به ایکنا از کرمان، علیرضا وحیدزاده، سرپرست اداره کل بهزیستی استان از آغاز پویش «ضیافت مهربانی» به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پویش در تمام شهرستان‌های استان کرمان اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه کرمان در بحث مشارکت‌های اجتماعی و حضور خیرین در صحنه جزو استان‌های پیشرو است، افزود: پویش «ضیافت […]

به ایکنا از کرمان، علیرضا وحیدزاده، سرپرست اداره کل بهزیستی استان از آغاز پویش «ضیافت مهربانی» به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پویش در تمام شهرستان‌های استان کرمان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کرمان در بحث مشارکت‌های اجتماعی و حضور خیرین در صحنه جزو استان‌های پیشرو است، افزود: پویش «ضیافت مهربانی» با نیت کمک به مددجویان و جامعه هدف و کاستن کمی از آلام و مشکلات آن‌ها همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تصریح کرد: مردم، خیرین، نیکوکاران و شرکای اجتماعی که همواره در کنار بهزیستی استان بوده‌اند، می‌توانند جهت مشارکت در این پویش، کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷  شماره شبا ۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ir باشناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ کنند.

وی افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان(هدایای خاص) نزد بانک مرکزی واریز کنند. همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری#۱۴۰۰۰۰۸*۴*۷۳۳*هدایای خود را از این طریق به توان‌ خواهان بهزیستی اهدا کنند.

وحید‌زاده خاطرنشان کرد: کلیه ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان و نیز مجتمع‌های دولتی و موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی نیکوکاران عزیز هستند و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۱۲۱۱۱۲۶و ۰۹۱۳۳۴۳۷۵۶۶-۰۹۱۳۳۹۷۰۲۶۳ معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان تماس بگیرند.

انتهای پیام




آغاز پویش«ضیافت مهربانی» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز پویش«ضیافت مهربانی» در کرمان