آغاز واگذاری ۱۹۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در زرند

در سفر رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان به شهرستان زرند، واگذاری ۱۹۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت آغاز شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۸۸ پروژه شاخص با اعتباری بالغ […]

در سفر رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان به شهرستان زرند، واگذاری ۱۹۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۸۸ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید. 

افتتاح کارخانه شن و ماسه شهرداری زرند 

این کارخانه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال ظهر یکشنبه ۱۵ بهمن ماه و با حضور رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید. 

عملیات اجرایی این پروژه از پنج ماه پیش با اعتبارات شهرداری زرند آغاز شده و احداث آن در کنار کارخانه آسفالت با این هدف به بهره‌برداری رسید که شهرداری زرند نیاز خود را در تهیه و تولید آسفالت تامین کند. 

این پروژه برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است. 

واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت 

همچنین اولین واگذاری ۱۹۰ قطعه زمین در شهرستان زرند به متقاضیان طرح جوانی جمعیت انجام شد. 

حجت‌الاسلام درویشیان در این مراسم، قانون جوانی جمعیت را از بهترین قوانین برشمرد و افزود: در این زمینه دستور جدی رئیس جمهور را در مجلس پیگیری کردیم تا در نهایت این قانون بسیار ضروری با همراهی مجلس شورای اسلامی مصوب و ابلاغ شد.

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در چند جلسه شورای عالی مسکن و بانک‌ها بر پرداخت تسهیلات ضروری از جمله اشتغال، ازدواج و فرزندآوری به صورت مکرر تأکید کرده و تکالیف بانک‌ها باید با اهتمام ویژه انجام شود. 

درویشیان ادامه داد: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری براساس قانون تکلیف دارند که بیش از یک ضامن طلب نکنند و اگر موردی از تخلف بانکی در این حوزه استان مشاهده شود، در هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌شود. 

وی با بیان اینکه بانک‌ها طبق قانون در پرداخت تسهیلات فرزندآوری فقط حق دریافت یک ضامن را دارند، افزود: حتی یارانه می‌تواند ضمانت تسهیلات باشد تا امور این حوزه تسهیل شود. 

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، ۱۲۸ هزار و ۱۸۰ واحد از برنامه ساخت ۴ میلیون مسکن کشور مربوط به استان کرمان است، برنامه شهر زرند ۴ هزار و ۴۸۳ واحد بوده که ۹ هزار نفر ثبت نامی داشتیم و ۳۹۸ پروژه را آغاز کردیم. 

رضا حافظی افزود: ۱۹۰ قطعه از یک هزار و ۵۰۰ مورد ثبت‌نامی برای طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در شهرستان زرند واگذار می‌شود که از این میزان ۱۱۰ قطعه برای شهر زرند است ضمن اینکه کل نیاز طرح جوانی جمعیت را نیز در ریحان‌شهر این شهرستان پاسخ دادیم. 

انتهای خبر/ طهماسبی




آغاز واگذاری ۱۹۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در زرند

منبع:آرمـان
? آغاز واگذاری ۱۹۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در زرند