آغاز فعالیت معدن تیتانیوم قلعه گنج

رییس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: عملیات اجرایی اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معدن تیتانیوم قلعه گنج به زودی آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان؛  مسلم مروجی‌فرد از برگزاری نشست مشترکی با نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قلعه گنج و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی […]

رییس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: عملیات اجرایی اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معدن تیتانیوم قلعه گنج به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان؛  مسلم مروجی‌فرد از برگزاری نشست مشترکی با نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قلعه گنج و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان قلعه گنج خبر داد.

 وی افزود: با توافق انجام شده و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که در این جلسه بین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امضا شد، عملیات اجرایی اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معدن تیتانیوم قلعه گنج به زودی آغاز خواهد شد.

 رییس صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این اداره کل با فراهم کردن زمینه برای فعالیت و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران گام‌های بلندی را در افزایش تولید و اشتغال در جنوب برداشته که صدور مجوز یک روزه، حذف بروکراسی اداری و رفع مشکلات واحد‌های مختلف معدنی، صنعتی و کشاورزی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه قضایی استان از جمله این اقدامات به شمار می‌روند.




آغاز فعالیت معدن تیتانیوم قلعه گنج

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آغاز فعالیت معدن تیتانیوم قلعه گنج