آغاز عملیات اجرایی اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور زرند

عملیات اجرایی احداث اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان زرند آغاز شد. عملیات اجرایی احداث اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان زرند با حضور عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه،  حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین اجرایی آغاز شد. فرماندار زرند با […]

عملیات اجرایی احداث اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان زرند آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان زرند با حضور عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه،  حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین اجرایی آغاز شد.

فرماندار زرند با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی این واحد تولیدی گفت: احداث این کارخانه جهشی بزرگی در تولید خوراک دام و طیور در سطح شهرستان است.

فرماندار زرند گفت: با توجه به وجود ۱۰۶ هزار راس دام سبک و سنگین و همچنین ۳۱ واحد مرغداری در این شهرستان، تامین خوراک دام و وجود کارخانه خوراک دام در این شهرستان بسیار ضروری است؛ و از سرمایه گذار خواست درحداقل زمان ممکن این واحد تولیدی را راه اندازی نماید.

رضا محمدی مدیر جهاد کشاورزی زرند هم گفت: این کارخانه واقع در روستای ابراهیم اباد در زمینی به مساحت ۳هزار ۵۰۰ متر مربع به لطف خداوند با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی بعد از راه اندازی و بهره برداری با ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن خوراک دام و ۵ هزار تن خوراک طیور با اشتغالزایی ۱۵ نفر بطور مسقیم فعالیت خواهد کرد که جهشی بزرگ در تولید خوراک دام و طیور در سطح شهرستان است.

شریعتی نماینده  زرند و همچنین حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند خواستار همکاری مسئولین مرتبط در تکمیل و راه اندازی اولین واحد تولیدی خوراک دام این شهرستان شدند.

فت فتو کرمان کرمان




آغاز عملیات اجرایی اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آغاز عملیات اجرایی اولین کارخانه تولید خوراک دام و طیور زرند