آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس کرمان

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تلاش ما این است که بتوانیم انسانی تمام‌ساحتی تربیت کنیم. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد کرمان گفت: شعار سال تحصیلی جدید «یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» […]

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تلاش ما این است که بتوانیم انسانی تمام‌ساحتی تربیت کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد کرمان گفت: شعار سال تحصیلی جدید «یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم و باید قدردان ایثارگران، جانبازان و شهدا باشیم.

رضایی افزود: تلاش ما این است در آموزش و پرورش بتوانیم انسانی تمام‌ساحتی تربیت کنیم تا وقتی فرد از مدرسه به دانشگاه می‌رود هر آنچه برای انسان کامل نیاز است را داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب پنج رتبه تک رقمی کنکور امسال توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد و گفت: هیچ کدام از برنامه‌ها را فدای دیگر برنامه‌ها نمی‌کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در کرمان با حضور معاون استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد شهر کرمان برگزار شد.

کد خبر ۵۸۹۲۲۶۹




آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس کرمان

منبع: مــهر
? آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس کرمان