آغاز برنامه‌های مکتب حاج قاسم همزمان با هفته بسیج

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، در نشست اعضای ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با تأکید بر مشارکت ادارات و نهادها در برگزاری مراسم هفته مقاومت گفت: ویژه برنامه‌های هفته مقاومت باید به عنوان وظایف دستگاه‌ها، بین همه […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، در نشست اعضای ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با تأکید بر مشارکت ادارات و نهادها در برگزاری مراسم هفته مقاومت گفت: ویژه برنامه‌های هفته مقاومت باید به عنوان وظایف دستگاه‌ها، بین همه دستگاه‌های متولی تقسیم و با نظارت ستاد ترویج فرهنگ مکتب حاج قاسم برگزار شود.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این نشست بر در نظر گرفتن برنامه‌هایی ویژه مدارس، دانشگاه‌ها و ورزشکاران نیز تأکید کرد و گفت‌: لازم است که دست‌اندرکاران این برنامه‌ها خود دانش‌آموزان و دانشجویان و ورزشکاران‌ باشند.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان در این جلسه از آغاز برنامه‌های مکتب حاج قاسم همزمان با هفته بسیج در سراسر کشور خبر داد و گفت: این برنامه‌ها تا هفته مقاومت ادامه دارد و ویژه برنامه‌های دانش‌آموزان و معلمان هم در هفته مقاومت برگزار می‌شود.

در این جلسه اعلام شد، ویژه برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود. اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله سرود و تواشیح، کرسی‌های تلاوت، برگزاری ۱۰ ویژه برنامه در بیت‌الزهرا‌ از جمله مهمترین برنامه‌های هفته مقاومت‌ امسال است.

انتهای پیام




آغاز برنامه‌های مکتب حاج قاسم همزمان با هفته بسیج

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز برنامه‌های مکتب حاج قاسم همزمان با هفته بسیج