آغاز امتحانات حضوری دانشگاه پیام نور استان کرمان

فت فتو/کرمان امتحانات دانشگاه پیام نور استان کرمان به صورت حضوری با ۴۷۵۸ نفر آزمون حضوری در روز اول امتحانات آغاز شد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فاطمه معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان  ضمن حضور در سالن امتحانات دانشگاه پیام نور مرکز کرمان  بر حفظ سلامتی و توام با […]

فت فتو/کرمان امتحانات دانشگاه پیام نور استان کرمان به صورت حضوری با ۴۷۵۸ نفر آزمون حضوری در روز اول امتحانات آغاز شد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فاطمه معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان  ضمن حضور در سالن امتحانات دانشگاه پیام نور مرکز کرمان  بر حفظ سلامتی و توام با آرامش دانشجویان در سالن امتحانات تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: بعد از وقفه دوساله امتحانات حضوری  تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر آزمون ها در نظر گرفته شده است تا  دانشجویان با کیفیت و به دور از هر گونه استرس امتحانات خود را برگزار نمایند.

وی تصریح کرد: امتحانات دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه سراسری و متمرکز  و یکپارچه   برگزار میشود  همواره در کشور برند بوده است و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا آموزش حضوری دانشجویان  به حالت قبل بازگردد.

گفتنی است در روز اول امتحانات ۴۷۵۸ نفر آزمون به صورت حضوری در ۲۹ مراکز و  واحد دانشگاه پیام نور استان کرمان با سلامتی و آرامش برگزار گردید و امتحانات تا ۱۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام




آغاز امتحانات حضوری دانشگاه پیام نور استان کرمان

منبع: ایـسنا
? آغاز امتحانات حضوری دانشگاه پیام نور استان کرمان