آسمان کرمان میزبان گرد و خاک و ریزگردها/ ‌‬دید افقی کاهش می‌یابد

کرمان- افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در بیشتر مناطق استان به ویژه شمال، جنوب و شرق کرمان تا شنبه آینده پیش بینی می‌شود. به گزارش خبر گزاری مهر، بر اساس هشدار هواشناسی سطح زرد، با توجه به تداوم وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی و نواحی […]

کرمان- افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در بیشتر مناطق استان به ویژه شمال، جنوب و شرق کرمان تا شنبه آینده پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبر گزاری مهر، بر اساس هشدار هواشناسی سطح زرد، با توجه به تداوم وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی و نواحی شرقی کشور، روزهای آینده افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در اکثر مناطق استان به ویژه شمال، جنوب و شرق استان پیش بینی می‌شود.

وزش باد، خیزش گرد و خاک، انتقال ریزگردها به استان، مناطق شرقی، شمال و جنوب استان بویژه شهرستان‌های کرمان، انار، راور، رودبارجنوب، ریگان، زرند، فهرج، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، نرماشیر، بم، جیرفت، رفسنجان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت غبار، احتمال اختلال در ترددهای جاده‌ای و ناوگان حمل و نقل از پیامدهای این وضع جوی اعلام شده است.

همچنین بر ضرورت خودداری از رفتن به فضای باز به ویژه از سوی سالمندان و کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص تاکید شده است.

کد خبر ۵۸۲۹۴۱۹




آسمان کرمان میزبان گرد و خاک و ریزگردها/ ‌‬دید افقی کاهش می‌یابد

منبع: مــهر
? آسمان کرمان میزبان گرد و خاک و ریزگردها/ ‌‬دید افقی کاهش می‌یابد