آسمان در شمال و غرب کرمان غبارآلود می‌شود

کرمان_فت فتو_کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: با توجه به وزش باد و گرد و خاک در کویر مرکزی و انتقال ریزگردها به استان از بعدازظهر امروز و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شمال و غرب استان پیش بینی می شود. مریم […]

کرمان_فت فتو_کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: با توجه به وزش باد و گرد و خاک در کویر مرکزی و انتقال ریزگردها به استان از بعدازظهر امروز و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شمال و غرب استان پیش بینی می شود.

مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز پدیده غالب جوی در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد در ساعات بعد از ظهر است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای بویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی و غرب استان رخ می دهد.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن روان‌آب از بالا دست در جنوب استان دور از انتظار نیست.




آسمان در شمال و غرب کرمان غبارآلود می‌شود

منبع: ایرنـا
? آسمان در شمال و غرب کرمان غبارآلود می‌شود