آزمون استخدامی ویژه کارکنان شوراهای حل اختلاف برگزار می‌شود

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: سال آینده آزمون استخدامی ویژه کارکنان شوراهای حل اختلاف برگزار می‌شود و اعضای شورای حل اختلاف در اولویت پذیرش قرار خواهند داشت. حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی ۱۲ بهمن ماه در نشست با کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان کهنوج، رسیدگی به پرونده‌ها به صورت الکترونیکی […]

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: سال آینده آزمون استخدامی ویژه کارکنان شوراهای حل اختلاف برگزار می‌شود و اعضای شورای حل اختلاف در اولویت پذیرش قرار خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی ۱۲ بهمن ماه در نشست با کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان کهنوج، رسیدگی به پرونده‌ها به صورت الکترونیکی را کار ارزشمندی برشمرد و اظهار کرد: با توجه به حجم بالای استفاده از کاغذ در شعب، با الکترونیکی شدن رسیدگی‌ها علاوه بر حذف کاغذ و صرفه‌جویی در بیت المال، می‌توان کمک شایانی به تسریع در رسیدگی و منظم تر شدن رسیدگی‌ها کرد.

وی به عملکرد خوب کارکنان شورای حل اختلاف در حوزه صلح و سازش اشاره کرد و افزود: شما با اصلاح رابطه و صلح و سازش میان طرفین دعوی، نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارید و این جایگاه نصیب هر کسی نمی‌شود.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در تعلیمات دینی صلح و سازش به عنوان یکی از برترین عبادات معرفی شده، گفت: سازش مایه آرامش جامعه است و اگر اختلافات کوچک اصلاح نشود، ریشه دشمنی تدریجاً در دل‌ها نفوذ می‌کند و جامعه را آسیب‌پذیر می‌سازد.

وی ادامه داد: در قصاص نفس خداوند می‌فرماید قصاص حق اولیاء دم است ولی بلافاصله می‌فرماید اگر به سازش برسند بهتر است.

انتهای پیام




آزمون استخدامی ویژه کارکنان شوراهای حل اختلاف برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? آزمون استخدامی ویژه کارکنان شوراهای حل اختلاف برگزار می‌شود