آزادی کامل قدس توسط جبهه مقاومت با تأسی از سیره شهید سلیمانی

نذیر کرمان/کرمان در پی سفر رئیس قوه قضائیه و هیأت عالی قضایی به استان کرمان؛ رئیس دیوان عالی کشور با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری امروز ۱۰ آبان ماه در گلزار شهدای کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان در پی سفر رئیس قوه قضائیه و هیأت عالی قضایی به استان کرمان؛ رئیس دیوان عالی کشور با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری امروز ۱۰ آبان ماه در گلزار شهدای کرمان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید نسبت به عملکرد خود در محضر شهیدان پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: امروز نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در دل همه آزادگان جهان زنده و راه نورانی او پر رهرو است و انشاءالله جبهه مقاومت با تأسی به سیره این مرد بزرگ و کم نظیر؛ تا آزادی کامل قدس شریف از پای نخواهد نشست.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: امروز در کنار حرم این مردان بی ادعا عهد می‌بندیم که تا پای جان در خدمت مردم عزیز بوده و از آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و منویات رهبر حکیم انقلاب پاسداری و حراست کنیم.

انتهای پیام 




آزادی کامل قدس توسط جبهه مقاومت با تأسی از سیره شهید سلیمانی

منبع: ایـسنا
? آزادی کامل قدس توسط جبهه مقاومت با تأسی از سیره شهید سلیمانی