آرامش خانواده کارگران اولویت کمیسیون کارگری است

فرماندار زرند گفت: چهار شیفته شدن در راستای توجه ویژه به بنیان و آرامش خانواده گارگران امری ضروری است. فت فتو کرمان– صادق زاده  گفت: با افزایش شیفت کاری، کارگر سختکوش ما می تواند با فراق بال بیشتری در کنار خانواده وقت سپری کند. او در جلسه کمیسیون کارگری زرند گفت: اگر فشار مضاعف کاری به […]

فرماندار زرند گفت: چهار شیفته شدن در راستای توجه ویژه به بنیان و آرامش خانواده گارگران امری ضروری است.

فت فتو کرمان– صادق زاده  گفت: با افزایش شیفت کاری، کارگر سختکوش ما می تواند با فراق بال بیشتری در کنار خانواده وقت سپری کند.

او در جلسه کمیسیون کارگری زرند گفت: اگر فشار مضاعف کاری به آرامش خاطر کارگری آسیب وارد کند، امورات خانواده وی نیز دچار تنش و مشکل خواهد شد و این تنش بر تولید و محیط کاری اثر سوخواهد گذاشت.

به گفته‌ صادق زاده، چهار شیفته شدن تمام واحد‌های بزرگ صنعتی و تولیدی فعال شهرستان در راستای توجه ویژه به بنیان و آرامش خانواده گارگران امری ضروری است.

 اوگفت: با افزایش شیفت کاری بر طبق تعاریف و قوانین معمول کار (هشت ساعت کار)، ضمن برداشتن فشار مضاعف از روی دوش پرسنل و دیگر کارگران، بخشی از معضل بیکاری نیز در شهرستان تا حدودی کاهش می‌یابد و کارگر سختکوش ما می تواند با فراق بال بیشتری در کنار خانواده خود وقت سپری کند.

فرماندار زرند گفت: در پایان سالجاری کارگران نباید مطالبات پرداخت نشده داشته باشند و مجموعه‌ها موظف به پرداخت به موقع مطالبات، حقوق و مزایا هستند.

علیرضا ابراهیمی دبیر کمیسیون کارگری شهرستان زرند نیز می‌گوید:درخواست‌های کارگران از طریق نمایندگان کارگری صرفا باید از طریق کمیسیون‌های قانونی مربوطه پیگیری شود و در این امر اهتمام جدی جهت حل مشکلات مطرح شده وجود دارد.

او گفت :با وجود ۶۵ کارگاه تولیدی فعال در سطح شهرستان بازرسی‌های ایمنی و محیط کارگری بطور کامل و مستمر انجام می‌شود که از ابتدای امسال ۸۰۰ مورد بازرسی از کارگاه‌ها داشته ایم.

 رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با اشاره به ضرورت اجرای مواد قانونی ۴۹ قانون کار جمهوری اسلامی در کارگاه‌ها گفت: خوشبختانه قانون طرح طبقه بندی مشاغل در اکثریت کارگاه‌ها درحال اجرا و به کارگاه‌های فاقد طرح هم ابلاغ شده است که پیگیری لازم را جهت انعقاد قرارداد با شرکت مشاور انجام دهند.

اومی گوید:مواد ۲۷ و ۱۳۱ قانون کار از الزامات واحد‌های کارگری می‌باشد که مدیران باید نسبت به تشکیل و برگزاری آن براساس قانون اقدام کنند.

ابراهیمی ایجاد تعامل بین کارگر و کارفرما را ملاک تداوم رونق تولید دانست و گفت: با ایجاد تعامل و تحکیم روابط بین کارگر و کارفرما می‌توان شاهد تداوم رونق تولید در واحد‌های تولیدی بود که این موضوع به تثبیت اشتغال کمک می کند.
انتهای پیام/ح




آرامش خانواده کارگران اولویت کمیسیون کارگری است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آرامش خانواده کارگران اولویت کمیسیون کارگری است