آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت گفت: در شهر جبالبارز ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده و پروژه خط انتقال به بخش اسفندقه به زودی شروع و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم درحال انجام است. احمد بلندنظر هشتم فروردین ماه در جلسه ستاد سوخت با اشاره به آخرین وضعیت […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت گفت: در شهر جبالبارز ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده و پروژه خط انتقال به بخش اسفندقه به زودی شروع و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم درحال انجام است.

احمد بلندنظر هشتم فروردین ماه در جلسه ستاد سوخت با اشاره به آخرین وضعیت عملیات گازرسانی در جیرفت گفت: در اسفند ۱۴۰۲روستاهای جنگل آباد و طوهان با جمعیت قابل توجهی تزریق گاز انجام و در شهرعلی آباد نصب انشعابات تکمیل شده است.

وی با تشریح جزئیات گازرسانی در مناطق سردسیر افزود: در شهر جبالبارز ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده و در برخی روستاهای بخش ساردوییه نظیر محمدآباد روز پیکر و هشت پارچه روستا، گاز به شبکه تزریق شده و پروژه خط انتقال گاز به بخش اسفندقه به زودی شروع و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم درحال انجام است. 

فرماندار جیرفت گفت: در شهر جیرفت نیز ۲۸ کیلومتر شبکه توزیع همراه با تزریق گاز انجام شده است. 

وی به خانوارهای همجوار با خط انتقال گاز هشدار داد که در صورت عدم اقدام نسبت به گازکشی منازل، سوخت آنها قطع خواهد شد، افزود: در نقاطی که شبکه توزیع و انشعابات ویژه مشترکین اجرا شده، توصیه می‌شود ساکنان نسبت به لوله‌کشی داخلی منازل خود اقدام نمایند زیرا طی دو ماه آینده سهمیه سوخت آنها قطع خواهد شد.

انتهای پیام 




آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 

منبع: ایـسنا
? آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار