آخرین آمار کرونا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت جان ۱ نفر در استان کرمان را گرفت و ۱۴ نفر را در بیمارستان بستری کرد. سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت جان ۱ نفر در استان کرمان را گرفت و ۱۴ نفر را در بیمارستان بستری کرد.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او می‌گوید: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: مجموع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

به گفته او در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد، شامل: ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۱ نفر و ۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

صحبتی می‌گوید: هم اکنون ۷۳ نفر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۴۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۴۱ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲ میلیون و ۴۳ هزار و ۴۶۱ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۸۴۸ هزار و ۸۳۲ دُز بوده است.

فت فتو کرمان کرمان




آخرین آمار کرونا در استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آخرین آمار کرونا در استان کرمان