آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب‌العبور عنبرآباد/نیاز فوری به بالگرد و تجهیزات؛ اعزام نیروهای پیاده به محل

بخشدار جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد ار آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب‌العبور بُندر بارده این بخش خبر داد و گفت: برای مهار آتش نیاز به بالگرد داریم و نیروهای امدادی پیاده به منطقه اعزام شدند. محمد سالاری در گفت‌وگو با فت فتو در عنبرآباد از آتش‌سوزی در ارتفاعات کوهستانی بُندر بارده واقع در بخش جبالبارز عنبرآباد […]


بخشدار جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد ار آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب‌العبور بُندر بارده این بخش خبر داد و گفت: برای مهار آتش نیاز به بالگرد داریم و نیروهای امدادی پیاده به منطقه اعزام شدند.

محمد سالاری در گفت‌وگو با فت فتو در عنبرآباد از آتش‌سوزی در ارتفاعات کوهستانی بُندر بارده واقع در بخش جبالبارز عنبرآباد به دلایل نامشخص خبر داد.

بخشدار جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: آتش‌سوزی از ساعاتی قبل در عرصه‌های منابع طبیعی و ارتفاعات صعب‌العبور بُندر بارده بخش حبالبارز جنوبی به وقوع پیوست.

سالاری گفت: ۲۵ نفر از نیروهای امدادی به‌صورت پیاده جهت جلوگیری از گسترش آتش به منطقه اعزام شدند اما به دلیل صعب‌العبور بودن و عدم دسترسی به امکانات و تجهیزات آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد بحران بخش در محل بخشداری برگزار شد و به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات شهرستان جهت مهار آتش باید بالگرد به منطقه اعزام کنند.

سالاری ادامه داد: نیروهای مردمی‌، آتش‌نشانی، منابع طبیعی و بسیجیان در دقایق اولیه در منطقه حضور پیدا کردند اما به دلیل صعب‌العبوربودن منطقه امکان ارسال خودروهای آتش‌نشانی وجود نداشت.

وی گفت: از طریق ستاد بحران پیگیری کردیم تا با اعزام بالگرد و تجهیزات شهرستان‌های همجوار هرچه سریعتر آتش سوزی مهار شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب‌العبور عنبرآباد/نیاز فوری به بالگرد و تجهیزات؛ اعزام نیروهای پیاده به محل

منبع:فــارس
? آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب‌العبور عنبرآباد/نیاز فوری به بالگرد و تجهیزات؛ اعزام نیروهای پیاده به محل