آتش‌نشانان کرمانی ٩٨ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری کرمان، گفت: در مهرماه امسال و در ۳۵۰ عملیات موفق آتش‌نشانان کرمانی، ٩٨ نفر از شهروندان نجات یافتند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ابراهیم بابایی اظهار داشت: در حوادثی که در مهرماه سال جاری، به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، آتش‌نشانان با […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری کرمان، گفت: در مهرماه امسال و در ۳۵۰ عملیات موفق آتش‌نشانان کرمانی، ٩٨ نفر از شهروندان نجات یافتند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ابراهیم بابایی اظهار داشت: در حوادثی که در مهرماه سال جاری، به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، آتش‌نشانان با انجام ١٣٩ عملیات مهار آتش و ٢١١ عملیات امداد‌ونجات، برای کمک به همشهریان خود تلاش کردند و حاصل آن، نجات ٩٨ نفر از خطر مرگ و تعدادی هم از بند شرایط خطرناک بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان عنوان کرد: در مجموع این عملیات‌ها، ١٣ آتش‌نشان در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند.

وی همچنین از ارائه آموزش‌های لازم برای رعایت ایمنی و پیشگیری از حوادث خطرناک به ۱۶ هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس کرمان از ابتدای سال تحصیلی و شهروندان کرمانی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در این ماه خبر داد و افزود: در مدت یادشده، ۴٠۵ مورد مشاوره ایمنی و بازدید ایمنی و پایان‌کار، توسط کارشناسان این سازمان و به درخواست شهروندان انجام شده است.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 





آتش‌نشانان کرمانی ٩٨ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

منبع: فــارس
? آتش‌نشانان کرمانی ٩٨ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند