آبرسانی سیار در مناطقی از مرکز کرمان

عضوشورای اسلامی شهر کرمان گفت: بعلت کمبود آب آشامیدنی، آبرسانی در برخی محله های شهر مرکز استان با تانکر انجام می‌شود و گاه نیز این کار به تاخیر می‌افتد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان با ابراز گله مندی ازپاسخگو نبودن ادارات به مردم  افزود:  […]

عضوشورای اسلامی شهر کرمان گفت: بعلت کمبود آب آشامیدنی، آبرسانی در برخی محله های شهر مرکز استان با تانکر انجام می‌شود و گاه نیز این کار به تاخیر می‌افتد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان با ابراز گله مندی ازپاسخگو نبودن ادارات به مردم  افزود:  بعلت کمبود آب آشامیدنی، آبرسانی در برخی محله های شهر مرکز استان با تانکر  انجام می‌شود و گاه نیز این کار به تاخیر می‌افتد.

 

 

 منصور ایرانمنش در نشست علنی این شورا با  اعلام کمبود آب آشامیدنی  در شهر کرمان افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان در حال نزدیک شدن است مشکلات زیادی در  شهر کرمان  است و  اکنون نیز محله سرآسیاب فرسنگی با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس گزارش های مردمی حتی  آبرسانی با تانکر هم انجام نشده است و اگر اکنون برای موضوع آب این محله فکری نشود در فصل تابستان به مراتب مشکلاتمان بیشتر خواهد بود.




آبرسانی سیار در مناطقی از مرکز کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آبرسانی سیار در مناطقی از مرکز کرمان