آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا در استان کرمان

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از افتتاح طرح های آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا و مجتمع با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان، در هفته دولت خبر داد. طبق اعلام علیرضا عبدیان، آبرسانی به ۱۱ شهر بزنجان، جیرفت، رودبارجنوب، گنبکی، زرند، دهج، جوزم، منوجان، نودژ، پاریز و کرمان با […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از افتتاح طرح های آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا و مجتمع با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان، در هفته دولت خبر داد.

طبق اعلام علیرضا عبدیان، آبرسانی به ۱۱ شهر بزنجان، جیرفت، رودبارجنوب، گنبکی، زرند، دهج، جوزم، منوجان، نودژ، پاریز و کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

او ادامه م دهد: برای آبرسانی به ۱۱  شهر مذکور ۱۳ هزار و ۸۰۰ مترمکعب مخزن، ۷ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۱۲ کیلومتر خط انتقال احداث و هفت حلقه چاه حفر و تجهیز شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کرمان، اعتبار آبرسانی به ۹۲  روستا در کرمان را ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها ۳ هزار و ۴۱۰ مترمکعب مخزن، پنج باب ایستگاه پمپاژ و ۱۳۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع احداث و ۱۰ حلقه چاه حفر و تجهیز شد.

او به ایجاد پنج دستگاه سامانه حذف فلزات سنگین و سه دستگاه سامانه آب شیرین کن اشاره کرد و افزود: جهت آبرسانی به این روستاها ۹۰ باب حوضچه و یک کیلومتر خط برق احداث و ۲۳ کیلومتر از شبکه توزیع و ۲۵۰ فقره انشعاب بازسازی شد.

انتهای پیام




آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا در استان کرمان