‌وزیر بهداشت: ۵۳ میلیون دوز واکسیناسیون تاکنون انجام داده‌ایم / در دولت روحانی فقط ۵ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده بود

گروه استان‌ها – وزیر بهداشت با بیان اینکه استان کرمان محرومیت‌های زیادی دارد گفت: کمبودهای بهداشتی و درمانی استان کرمان را جبران می‌کنیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، بهرام عین‌اللهی امشب در نشست با مسئولان بهداشت و درمان استان کرمان آمادگی این وزارتخانه برای اختصاص واکسن مورد نیاز به استان […]

گروه استان‌ها – وزیر بهداشت با بیان اینکه استان کرمان محرومیت‌های زیادی دارد گفت: کمبودهای بهداشتی و درمانی استان کرمان را جبران می‌کنیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، بهرام عین‌اللهی امشب در نشست با مسئولان بهداشت و درمان استان کرمان آمادگی این وزارتخانه برای اختصاص واکسن مورد نیاز به استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: همه ابتکارات برای تشویق مردم بکار گرفته شود تا واکسیناسیون استان کرمان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از تیر ماه فقط ۵ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده بود گفت: از تیرماه تاکنون بیش از ۴۸میلیون دوز دیگر تزریق واکسن کرونا انجام شده است و در حال حاضر ۵۳ میلیون دوز واکسیناسیون انجام شده به گونه‌ای که در یک هفته به اندازه کل امارات واکسیناسیون انجام دادیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین برای جبران کمبودهای بهداشتی و درمانی در استان قول مساعد داد و گفت: استان کرمان پهناورترین استان کشور است که مناطق محروم زیاد دارد و وظیفه داریم به این استان کمک و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

‌در نشست وزیر بهداشت‌ با مسئولان بهداشت و درمان استان کرمان چه گذشت؟
وزیر بهداشت به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر
وزیر بهداشت: هیچ محموله‌ای از واکسن فایزر وارد کشور نشده و نخواهد شد

وی با بیان اینکه اتباع بیگانه مهمان ما هستند که ما هم باید کمک کرده و از آنان پذیرایی کنیم ادامه داد: بحث بومی گزینی نیرو‌های مورد نیاز در استان کرمان مدنظر است و سهمیه دستیاری پزشکی را هزار نفر افزایش دادیم و برای سال آینده افزایش پذیرش بیشتری خواهیم داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی را در پیش داریم تصریح کرد: آموزش ما به خاطر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ش

 




‌وزیر بهداشت: ۵۳ میلیون دوز واکسیناسیون تاکنون انجام داده‌ایم / در دولت روحانی فقط ۵ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده بود

منبع:تسنــیم
? ‌وزیر بهداشت: ۵۳ میلیون دوز واکسیناسیون تاکنون انجام داده‌ایم / در دولت روحانی فقط ۵ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده بود