۹ شرور در جنوب کرمان دستگیر شدند

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان شرارت و تیراندازی و کشف هفت قبضه سلاح ممنوعه از آنان خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو از پایگاه خبری پلیس استان کرمان، سرهنگ علی امیری گفت: در پی وقوع چندین مورد تیراندازی و رفتارهای خشونت بار در […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان شرارت و تیراندازی و کشف هفت قبضه سلاح ممنوعه از آنان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو از پایگاه خبری پلیس استان کرمان، سرهنگ علی امیری گفت: در پی وقوع چندین مورد تیراندازی و رفتارهای خشونت بار در شهرستان کهنوج و مطالبه جدی مردم برای برخورد با این قبیل اقدامات، ماموران انتظامی با محوریت پلیس امنیت عمومی و اقدامات اطلاعاتی، ۹ متهم دخیل در این جرائم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و در بازرسی از مخفیگاه متهمان هفت قبضه سلاح ممنوعه شامل پنج قبضه کلت و ۲ قبضه کلاش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج بیان کرد: این متهمان دارای سوابق کیفری از جمله اخلال در نظم و امنیت عمومی، خرید، فروش، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، تیراندازی ایذایی، نزاع و درگیری، تهدید و قدرت‌نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان هستند.

کشف ۲۷ فقره سرقت در بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر نیز از دستگیری سه سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و بر ساماندهی معتادان متجاهر توسط دستگاه های متولی تاکید کرد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت ساختمان های در حال ساخت و آهن آلات و جک ساختمانی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی، به سرنخ هایی از سارقان رسیدند و موفق شدند سه سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، آنها را در یک کارگاه متروکه بلوک زنی در اطراف بردسیر دستگیر کنند.

سرهنگ رمضان نژاد بیان داشت: متهمان که میانسال و دارای اعتیاد به مواد مخدر هستند، در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۲۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی (ساختمان های درحال ساخت، کارگاهها و…) در سطح شهرستان بردسیر اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از سرقت ها توسط معتادان متجاهر رخ می دهد، بار دیگر بر ضرورت ساماندهی  و بازپروری معتادان متجاهر توسط دستگاه های متولی بر اساس دستورالعمل پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

شهرستان کهنوج در ۳۱۴ کیلومتری  و بردسیر هم در ۷۳ کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارند.




۹ شرور در جنوب کرمان دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? ۹ شرور در جنوب کرمان دستگیر شدند