۹۹ درصد اوراق قضایی راور به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شود

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری راور با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش الکترونیک گفت: ۹۹ درصد اوراق قضایی شورای حل اختلاف این شهرستان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مسلم کاربخش راور ضمن تبریک سالروز تاسیس […]

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری راور با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش الکترونیک گفت: ۹۹ درصد اوراق قضایی شورای حل اختلاف این شهرستان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مسلم کاربخش راور ضمن تبریک سالروز تاسیس شوراهای حل اختلاف و قدردانی از تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف در امر خدا پسندانه صلح و سازش افزود: طی این مدت هزار و ۸۱۷ پرونده به این حوزه قضایی وارد و تعداد هزار و ۷۸۷ پرونده نیز مختومه شده است.

وی با ابراز خرسندی از آمار پرونده های مصالحه شده طی ۶ ماه نخست سال جاری اظهار داشت: با تلاش و همت اعضای شورای حل اختلاف راور تعداد ۴۴۱ پرونده به صلح و سازش رسیده است.

رییس دادگستری شهرستان راور، نسبت پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح را ۳۲ درصد برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به تعداد پرونده های رسیدگی شده در شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف راور بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری، در این حوزه قضایی تعداد ۲۳۷ فقره پرونده وارده و در مقابل تعداد ۲۲۱ پرونده نیز مختومه شده است.

کاربخش راور افزود: در نیمه نخست سال جاری ۶ هزار و ۵۵۴ ابلاغیه در دادگستری راور ارسال شده که از این تعداد ۶ هزار و ۴۸۱ اوراق به صورت الکترونیکی انجام شده است.

میانگین ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی شوراهای حل اختلاف کرمان نیز ۹۰ درصد است.




۹۹ درصد اوراق قضایی راور به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شود

منبع: ایرنـا
? ۹۹ درصد اوراق قضایی راور به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شود