۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمانی پرداخت شد

به دنبال پیگیری‌های رسانه‌ای ۹۸ درصد مطالبات گندمکاران استان کرمان پرداخت شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از رودبار جنوب، با توجه به پایان فصل برداشت گندم و خرید تضمینی این محصول از کشاورزان متاسفانه مطالبات آن‌ها به موقع پرداخت نشد و این امر موجب نارصایتی گندمکاران‌ شد.   خبرنگار نذیر کرمان با انتشار گزارشی […]

به دنبال پیگیری‌های رسانه‌ای ۹۸ درصد مطالبات گندمکاران استان کرمان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از رودبار جنوب، با توجه به پایان فصل برداشت گندم و خرید تضمینی این محصول از کشاورزان متاسفانه مطالبات آن‌ها به موقع پرداخت نشد و این امر موجب نارصایتی گندمکاران‌ شد.

 
خبرنگار نذیر کرمان با انتشار گزارشی با عنوان ” کام تلخ گندم‌کاران جنوب کرمان و مطالباتی که پرداخت نشد” موضوع را به گوش مسئولان مربوطه رسانید.
 
در همین رابطه منصور شکراللهی نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، از پرداخت مرحله اول مطالبات گندم کاران جنوب کرمان خبر داد.
 
گفتنی است، روند پرداخت مطالبات گندم کاران در جریان است و بزودی مطالبات همه کشاورزان پرداخت خواهد شد.  
 
مدیرکل غله استان کرمان امروز از پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان خبر داد.
 
داریوش ماهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان در رابطه با پرداخت مطالبات گندم‌کاران اظهار کرد: ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان پرداخت‌ شده است و مابقی که پرداخت نشده مشکل حساب داشته‌اند.
 
داریوش ماهری گفت: دو روز پیش دولت نرخ خرید ۱۵ هزار تومان گندم را تصویب کرده است و هنوز با این نرخ پرداختی انجام‌نشده است و هم‌زمان با پرداخت در کشور استان کرمان هم باقیمانده پول کشاورزان را پرداخت می‌کند.
 
محمد بلندنظر رئیس سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان نیز در این رابطه اظهار کرد: در کشور مسوولیت خرید گندم بر عهده شرکت مادر تخصصی غله است و تعاون روستایی به‌عنوان مباشر کار خرید گندم را انجام می‌دهد.
 
 وی با بیان اینکه پرداخت پول کشاورزان با غله است، عنوان کرد: در جنوب استان ۸ مرکز خرید گندم وجود دارد که از این ۸ مرکز یک مرکز متعلق به رودبار جنوب بوده است که در آن ۲۴ هزار تن خرید انجام‌شده است.
 
بلندنظر یادآور شد: تمام مشخصات کشاورزان در سامانه غله برای پرداخت پول ثبت‌ شده است.
 
بنا به اعلام مسئولان مربوطه میزان کشت گندم در جنوب استان کرمان نسبت به سال قبل افزایش ۷۰ درصدی داشته است.
 
انتهای خبر/پورحیدر
 




۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمانی پرداخت شد

منبع:آرمـان
? ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمانی پرداخت شد