۸۰ پروانه بهره برداری در حوزه معدن جنوب کرمان فعال است

جیرفت – فت فتو – معاون معادن و امور معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از فعالیت ۸۰ پروانه بهره برداری در حوزه معدن هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد. به گزارش شامگاه سه شنبه فت فتو از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمد مجاز در نشست […]

جیرفت – فت فتو – معاون معادن و امور معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از فعالیت ۸۰ پروانه بهره برداری در حوزه معدن هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

به گزارش شامگاه سه شنبه فت فتو از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمد مجاز در نشست با مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان اظهار داشت: جنوب کرمان بزرگترین تولید کننده کرومیت در کشور بوده که دارای ذخایر عظیم مس است.

وی بر لزوم شکل گیری انجمن ها و تشکل های صنفی واحدهای صنعتی و معدنی جنوب کرمان تاکید کرد و گفت: جنوب استان کرمان بواسطه ذخایر عظیم معدنی در کشور جایگاه مهمی دارد که می تواند با تشکیل تشکل های صنفی در تصمیم گیری های مهمی نظیر صادرات و تعرفه های صادراتی محصولات معدنی نقش مهمی ایفا کند.

معاون معدن سازمان صمت جنوب کرمان افزود: با تشکیل انجمن های صنفی می‌توان در مسیر بهبود فضای کسب و کار در جنوب استان گام برداشت.

وی ادامه داد: این تشکل ها اگر هدفمند مدیریت شوند می توانند بسیاری از مشکلات حوزه صنعت و معدن را رفع کند

مجاز رفع مشکلات زیر بنایی واحدهای معدنی و صنعتی، رفع موانع تولید، ایجاد زیرساخت ها و تسریع در فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی را از اهداف این نشست مشترک برشمرد و گفت: با همکاری اتاق بازرگانی می توان در رابطه با افزایش اشتغال، بهبود فضای کسب و کار و ساماندهی صادرات تحول بزرگی ایجاد کرد.

حسین سعیدی معاون امور صنایع اداره کل صنعت و معدن جنوب کرمان هم در ادامه به نقش تشکل های وابسته به اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: انجمن های صنفی زمانی تأثیرگذار می شوند که منافع عمومی بر منافع شخصی ترجیح داده شود.

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان همچنین در ادامه این نشست به نقش اتاق بازرگانی در صادرات و کمک به صادرکنندگان اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی می تواند در زمینه برگزاری دوره ها و سفرهای آموزشی و برپایی نمایشگاه ها به انجمن های معدنی و صنعتی کمک کند.

علی محبان افزود: تشکل ها و انجمن ها زمانی می توانند موثر باشند که اعضا و هیأت مؤسس آن از اطلاعات و آگاهی کافی در زمینه وظایف خود در انجمن داشته باشند.




۸۰ پروانه بهره برداری در حوزه معدن جنوب کرمان فعال است

منبع: ایرنـا
? ۸۰ پروانه بهره برداری در حوزه معدن جنوب کرمان فعال است