۸۰ مدرسه جدید در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا اول مهرماه سال‌ جاری ۸۰ مدرسه تکمیل می‌شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می‌گیرد. رضا رضایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار داشت: طی ۳ سال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان کرمان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت […]


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا اول مهرماه سال‌ جاری ۸۰ مدرسه تکمیل می‌شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

رضا رضایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار داشت: طی ۳ سال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان کرمان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت می‌شود که تاکنون ۱۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: مدارس نیمه‌تمام در استان کرمان از سال‌های مختلف مانده‌اند و تعدادی از این پروژه‌ها در حال تکمیل هستند و تا اول مهرماه سال‌جاری ۸۰ مدرسه تکمیل می‌شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پاسخ به پرسش نذیر کرمان درباره آخرین وضعیت اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی بیان داشت: این اردوگاه با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران ارشد استانی در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار کلنگ‌زنی شد و این پروژه منتظر اجرایی شدن ماده ۲۳ برای اختصاص ردیف‌های بودجه‌ای کشوری است.

رضایی ابراز امیدواری کرد: اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی کرمان هرچه سریع‌تر وارد فاز اجرایی شود.

وی از انتخاب شرکت طراح برای طراحی اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمان خبر داد و افزود: این مجموعه همچنین شرکت دانشگاه شهید باهنر و اردوگاه شهید باهنر تهران را طراحی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان کرمان باز هم در جشنواره جوان خوارزمی با اختلاف حائز رتبه اول کشوری شد.

رضایی بیان کرد: ۱۳ دانش‌آموز از استان کرمان به مرحله کشوری المپیادهای علمی راه یافتند و باید از آنها تقدیر و حمایت شود تا باز هم شاهد حضور دانش‌آموزان کرمانی در بین برگزیدگان کشوری باشیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





۸۰ مدرسه جدید در کرمان افتتاح می‌شود

منبع: فــارس
? ۸۰ مدرسه جدید در کرمان افتتاح می‌شود