۸۰ فقره سرقت در پرونده باند سارقان

سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام باند سارقان سابقه دار با کشف۸۰ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری۱۳ این شهرستان خبر داد. به گزارش راه ارمان سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان کرمان،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان […]

سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام باند سارقان سابقه دار با کشف۸۰ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری۱۳ این شهرستان خبر داد.

به گزارش راه ارمان سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان کرمان،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: با تلاش مستمر ماموران ۴ سارق حرفه ای که در قالب یک باند اقدام به سرقت می کردند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده ۳ مالخر نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد:سارقان به۵فقره سرقت خودرو و ۴۰فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو و۳۵ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی اعتراف کردند و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




۸۰ فقره سرقت در پرونده باند سارقان

منبع:آرمـان
? ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند سارقان