۷۲ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی (ع) در کرمان راه اندازی شد

کرمان – فت فتو – ۷۲ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با آغاز ماه محرم در استان کرمان راه اندازی شد. به گزارش فت فتو، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمان روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمادین آشپزخانه‌های اطعام حسینی در شهر اختیار آباد کرمان ضمن […]

کرمان – فت فتو – ۷۲ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با آغاز ماه محرم در استان کرمان راه اندازی شد.

به گزارش فت فتو، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمان روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمادین آشپزخانه‌های اطعام حسینی در شهر اختیار آباد کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: مردم مومن و عزادار هر ساله با آغاز ماه محرم اقدام به پهن کردن سفره‌های نذری می‌کردند که با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا اجرای سفره‌های اطعام برای همه امکان پذیر نیست.
 یحیی صادقی ادامه داد: بر این اساس کمیته امداد در ایام ماه محرم و صفر با دریافت مجوزهایی از دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت پروتکل های بهداشتی آشپزخانه هایی را در سطح استان کرمان دایر می کند.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز  امسال همزمان با آغاز ماه محرم به نیابت از ۷۲ تن شهدای کربلا اقدام به راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در کرمان کرده است.

وی ادامه داد: با افتتاح نمادین آشپرخانه در شهر اختیار آباد یکهزار و ۷۰۰  پرس غذای گرم توسط خیران با رعایت پروتکل های بهداشتی در این آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع سبد کالا توسط خیران در ایام ماه محرم و صفر بین نیازمندان این استان خبر داد.
صادقی به مردم مومن و نیکوکاری که هر ساله سفره های نذری برپا می کردند توصیه کرد با توجه به شرایط کرونایی که امکان پهن کردن سفره های نذری در منزل خود را ندارند نذورات خود را تحویل این نهاد دهند تا با رعایت پروتکل های غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.



منبع:ایرنـا
? ۷۲ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی (ع) در کرمان راه اندازی شد