۷۰ هزار نفر از خدمات درمانی هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر این استان طی ۶ ماه اول سال جاری برخوردار شدند. به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح در آیین تجلیل از پرسنل داروخانه […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر این استان طی ۶ ماه اول سال جاری برخوردار شدند.

به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح در آیین تجلیل از پرسنل داروخانه هلال احمر این شهر افزود: همچنین طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰۳ هزار و ۱۵۳ نفر به داورخانه های هلال احمر کرمان، سیرجان و رفسنجان مراجعه کردند. 

وی با اشاره به اینکه داروخانه های هلال احمر استان کرمان جزو داروخانه های برتر جمعیت هلال احمر در کشور محسوب می شوند، اظهار داشت: در دوران همه گیری کرونا این مراکز فوریت های دارویی نیز با تامین و توزیع داروهای خاص بیماران کرونایی و اقلام بهداشتی به یاری بیماران شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: این جمعیت با توسعه و گسترش بخش های درمان و توانبخشی در شهرستان های کرمان، بم، ریگان، رفسنجان، سیرجان، منوجان، بافت، رودبار جنوب و شهربابک خدمات و اقدامات بسیار گسترده ای در سراسر استان انجام داده است.




۷۰ هزار نفر از خدمات درمانی هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند

منبع:ایرنـا
? ۷۰ هزار نفر از خدمات درمانی هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند