۷۰ درصد قضات استان کرمان نمره ارزشیابی خوب دریافت کرده‌اند

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۷۰ درصد از قضات استان شاخص‌های نمرات ارزشیابی خوب و خیلی خوب دریافت کرده‌اند. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز پنجم مردادماه در آئین تکربم و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: کار در دستگاه قضایی، کار مهم و سختی است و رسیدگی کردن […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۷۰ درصد از قضات استان شاخص‌های نمرات ارزشیابی خوب و خیلی خوب دریافت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز پنجم مردادماه در آئین تکربم و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: کار در دستگاه قضایی، کار مهم و سختی است و رسیدگی کردن به مشکلات قضایی و حقوقی، آسان نیست زیرا باید حقیقت را براساس اطلاعات محدود آشکار کرد.

به گفته او، قضات فرهیخته‌ای در استان کرمان وجود دارد و عملکرد قابل قبول و قابل دفاع دارند و ۷۰ درصد از قضات استان شاخص‌های نمرات ارزشیابی خوب و خیلی خوب دریافت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تبیین مدیریت دستگاه قضایی اظهار کرد: امروز باید از تلاش‌های کسی که ۱۲ سال دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان را با بهترین شکل مدیریت کردند، تجلیل می‌کنیم.

به گزارش فت فتو، محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان نیز در این جلسه گفت: حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی رئیس کل سابق بیش از ۱۲ سال در مسند رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان بودند.

او، اظهار کرد: هرگز در اتاقم به روی کسی بسته نبود و تا توانستم کاری کردم که مردم راضی از درب اتاقم بیرون روند. چون معتقدم ما نوکر مردم هستیم و ما از بیت‌المال حقوق می‌گیریم لذا ارباب جوع، ارباب ماست.
اسلامی، در ادامه سخنانش گفت: یک قاضی و سه کارمند نمونه کشور در استان کرمان انتخاب شده‌اند و بیش از ۷۰ درصد از قضات نمرات ارزشیابی خوب و خیلی خوب دریافت کرده‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی رئیس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان نیز در این آئین گفت: هیچگاه از بالا به کارکنان و قضات نگاه نکردم و برخی اوقات به عنوان یک برادر به آنها توصیه‌هایی می‌کردم.

به گزارش فت فتو، در این آئین ضمن تجلیل از قضات و کارمندان نمونه کشوری از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی تقدیر و اکبر مختاری به عنوان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمان معرفی شد.

برپایه این گزارش، اکبر مختاری از سال ۱۳۸۲ وارد دستگاه قضائی شده است و در سمت‌های قاضی تحقیق دادگستری کرمان، بازپرس دادسرای کرمان، دادستان کوهبنان، رییس دادگستری شهرستان کوهبنان، رییس شعبه پنجم محاکم حقوقی کرمان و از سال ۱۳۹۵ در سمت معاون رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان به شهروندان خدمت نموده است و هم اکنون در مقطع دکتری رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در مرحله دفاع از رساله خود است.

انتهای پیام




۷۰ درصد قضات استان کرمان نمره ارزشیابی خوب دریافت کرده‌اند

منبع: ایـسنا
? ۷۰ درصد قضات استان کرمان نمره ارزشیابی خوب دریافت کرده‌اند