۷۰۰ کارگاه ضایعاتی در کرمان بدون مجوز فعالیت می‌کنند

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وجود بیش از ۹۰۰ کارگاه ضایعاتی در این شهرستان و بازدید انتظامی از ۷۲۳ کارگاه، گفت: حدود ۲۰۰ کارگاه از این تعداد دارای مجوز هستند و مابقی به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند. به گزارش فت فتو، سرهنگ پورامینایی روز پنجشنبه در گردهمایی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وجود بیش از ۹۰۰ کارگاه ضایعاتی در این شهرستان و بازدید انتظامی از ۷۲۳ کارگاه، گفت: حدود ۲۰۰ کارگاه از این تعداد دارای مجوز هستند و مابقی به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند.

به گزارش فت فتو، سرهنگ پورامینایی روز پنجشنبه در گردهمایی تخصصی پیشگیری از وقوع جرم با موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات برق با اشاره به اینکه ۴۶ درصد سرقت های استان کرمان مربوط به سرقت های خرد است افزود: ۵۵ درصد این سرقت ها مربوط به سرقت سیم برق است.

وی اظهار داشت: براساس همفکری شکل گرفته بین پلیس پیشگیری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، طرح مقابله با سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو در این شهرستان تدوین شده و با همکاری نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح بزودی اجرایی خواهد شد.

وی بر برخورد با هرگونه ترک فعل منجر به افزایش سرقت سیم های برق در کرمان تاکید و تصریح کرد: در قالب طرح مقابله با سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو وظایف هر یک از دستگاه ها مشخص شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه کارگاه های ضایعاتی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر وقوع سرقت های سیم و تجهیزات برق است که باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود، اظهارداشت: طی سه سال گذشته پیگیری های بسیار زیادی برای ساماندهی کارگاه های ضایعاتی در این استان انجام شده اما نتیجه مورد نظر تاکنون حاصل نشده است.

وی گفت: حضور اتباع بیگانه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر افزایش سرقت سیم های برق است و در مواردی شاهد فعالیت باندی این افراد در حوزه سرقت سیم های برق هستیم.




۷۰۰ کارگاه ضایعاتی در کرمان بدون مجوز فعالیت می‌کنند

منبع: ایرنـا
? ۷۰۰ کارگاه ضایعاتی در کرمان بدون مجوز فعالیت می‌کنند