۵ درصد مسکن‌های تولیدی و ۱۰ درصد اشتغال تولیدی به ایثارگران تعلق گیرد

فت فتو/کرمان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ۵ درصد مسکن‌های تولید شده در طرح جهش ملی مسکن متعلق به ایثارگران است و در سایر پروژه‌ها ایثارگران در اولویت قرار داشته باشند. همچنین۱۰ درصد اشتغال تولیدی در استان باید به ایثارگران داده شود.  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز […]

فت فتو/کرمان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ۵ درصد مسکن‌های تولید شده در طرح جهش ملی مسکن متعلق به ایثارگران است و در سایر پروژه‌ها ایثارگران در اولویت قرار داشته باشند. همچنین۱۰ درصد اشتغال تولیدی در استان باید به ایثارگران داده شود. 

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز چهارم خردادماه در جلسه ایثار و شهادت با تبیین ابعاد شخصیتی شهدا گفت: شهدا باب هدایت جامعه هستند. 
وی افزود: معتقدم علت اینکه کشش عظیمی که برای حاج قاسم در جهان ایجاد شد این بود که قلب امام زمان (عج) برای ایشان سوگوار شد و جهان را تکان داد. 
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: بدون نهادسازی کار جلو نمی رود و مسیری با میدان داری مردم برای تولیت مرقد شهید سلیمانی ایجاد کنید. 
وی اظهار کرد: جامعه به ایثار زنده است و در غیر این‌صورت به سرعت توسط دشمنان بلعیده می‌شود. 
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه به دنبال قانونمند کردن ایثار اجتماعی هستیم، تصریح کرد: شعب جهانی برای مکتب حاج قاسم ایجاد کنید که حلقه‌ای از یاران حاج قاسم در جهان ایجاد می‌شود. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این مطلب که مصوبه‌ای در دولت در زمینه درجه‌بندی نشان ایثار داشتیم، اظهار کرد: توجه دولت سیزدهم به حوزه ایثارگران در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بی‌نظیر است. 
وی عنوان کرد: طی شش ماه گذشته بیش از ۶۰ هزار نفر تبدیل وضعیت شده‌اند.
معاون رئیس جمهور از تقویت اعتبارات بهداشت و درمان ایثارگران در سال‌جاری خبر داد و در ادامه با بیان این مطلب که با هدف زیارتی بودن کرمان در حوزه زائرسرا کمک می‌کنیم، اظهار کرد: بنیاد شهید کرمان میزبان خانواده‌های شهدای حشدالشعبی که برای زیارت مرقد شهید سلیمانی خواهد بود. 
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز گفت: ایثارگران کرمانی باوجود مشکلات اما بسیار صبور هستند البته کل مردم استان صبور هستند. 
وی با اشاره به مشکلات در جنوب استان اظهار کرد: متاسفانه صدای مردم جنوب به جایی نمی‌رسد. 
استاندار کرمان تاکید کرد: بنیاد شهید ساختار خاصی برای مرقد سردار سلیمانی ببیند و به صورت مردمی باید اداره شود. 
وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: تعدادی از فرزندان ایثارگران که در شرکت‌های وابسته به مس تبدیل وضعیت نشدند اما آنهایی که در شرکت مس مشغول به‌کار هستند، تبدیل وضعیت شده‌اند. 
انتهای پیام




۵ درصد مسکن‌های تولیدی و ۱۰ درصد اشتغال تولیدی به ایثارگران تعلق گیرد

منبع: ایـسنا
? ۵ درصد مسکن‌های تولیدی و ۱۰ درصد اشتغال تولیدی به ایثارگران تعلق گیرد