۵۷۷۷۱ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شدند

گروه استان‌ها – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا کنون ۵۷ هزار و ۷۷۱ مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش شده‌اند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پذیرش ۵۷ هزار و ۷۷۱ نفر مسافر تا صبح […]

گروه استان‌ها – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا کنون ۵۷ هزار و ۷۷۱ مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش شده‌اند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پذیرش ۵۷ هزار و ۷۷۱ نفر مسافر تا صبح ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ستادهای اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۲۹ خانوار از ۲۶ اسفند سال گذشته تا پنجمین روز از سال جاری در ستادهای اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش این استان اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه آمار خانوارهای اسکان یافته در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری در مقایسه با سال ۱۳۹۸ کاهش ۲۵ درصدی داشته است گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ مسافر در قالب ۲ هزار و ۷۴۴ خانوار و ۲۶ هزار و ۷۲۳ نفرروز در پنجمین روز از بهار سال جاری نیز از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان استفاده کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: بیشتر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان به ترتیب از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، شهرستان‌های استان کرمان، خراسان شمالی، فارس، خراسان جنوبی و مازندران بوده‌اند.

وی بیان کرد: شهرستان‌های کرمان، سیرجان، راور، شهربابک، بم و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان کرمان به خود اختصاص داده‌اند.

غربت بنای تاریخی مشتاقیه در روزهای نوروزی کرمان به روایت تصویر
آخرین وضعیت سفرهای نوروزی در استان کرمان/ از آمار بالای تلفات جاده‌ای تا آمادگی استان برای موج دوم سفرهای نوروزی
بقاع متبرکه استان کرمان روزانه آمادگی اسکان ۱۸۰۰ نفر از زائران شهید سلیمانی را دارند

رضایی با اشاره به راه اندازی ۱۷پایگاه اسکان در شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان افزود: ۲۳۹ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۱۲۳ کلاس درس و خوابگاه، اردوگاه‌های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه‌های معلم، سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس این اداره کل در سراسر استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به ۴۱ مسافر فرهنگی در کلینیک پزشکی فرهنگیان شهر کرمان گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور ۸۵۰ عوامل ستادی و اجرایی، روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ افتتاح و تا روز ۱۳ فروردین سال جاری پذیرای میهمانان نوروزی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




۵۷۷۷۱ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شدند

منبع: تسنــیم
? ۵۷۷۷۱ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شدند