۵۴ پروندۀ رفع موانع تولید در استان انباشت شده است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمان گفت:«بیش از یک‌هزار پرونده در سامانۀ هماهنگ تسهیل و رفع موانع تولید استان ثبت شده که از این میزان ۵۴ پرونده انباشت شده و هیچ اقدامی روی آن انجام نشده است». علیرضا رحمان‌نژاد افزود:«۴۷ درخواست از پرونده‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمان گفت:«بیش از یک‌هزار پرونده در سامانۀ هماهنگ تسهیل و رفع موانع تولید استان ثبت شده که از این میزان ۵۴ پرونده انباشت شده و هیچ اقدامی روی آن انجام نشده است».

علیرضا رحمان‌نژاد افزود:«۴۷ درخواست از پرونده‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و هفت مورد نیز در بانک‌ها انباشت شده است».

به گزارش خبرنگار فت فتو،وی ۱۸ خردادماه در هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان اظهار کرد:«۷۸۶ پروندۀ رفع موانع تولید در استان کرمان برای رسیدگی در سامانۀ هماهنگ ثبت نهایی شده که از این میزان ۷۱۶ مورد خروجی و ۵۴ مورد انباشت داشته‌ایم».

وی ادامه‌داد:«راه و شهرسازی ۹ مورد،امور مالیاتی سه پرونده،امور اراضی و آب و فاضلاب هر کدام هفت مورد و شرکت توزیع برق شمال استان ۶ پرونده انباشت دارند که باید تعیین تکلیف شود».

معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمان افزود:«در بانک‌ها بیشترین گرفتاری مربوط به بانک صادرات و پست بانک است». /پ

وی یادآور شد:در کمیته تخصصی شهرستانی کارگروه استانی ۲۹ درخواست داشتیم که ۲۰ مورد مربوط به حوزه شهرستانی بوده و تقریبا کاری در این حوزه انجام نشده است.




۵۴ پروندۀ رفع موانع تولید در استان انباشت شده است

منبع:خبر کرمان
?

۵۴ پروندۀ رفع موانع تولید در استان انباشت شده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی