۴ طرح راهداری در منوجان به بهره برداری رسید

فت فتو/کرمان به مناسبت هفته دولت چهار طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید.  “مسعود جمیلی” مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان  امروز هشتم شهریور ماه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: مجموعه اداره کل راهداری جنوب […]

فت فتو/کرمان به مناسبت هفته دولت چهار طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید.

 “مسعود جمیلی” مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان  امروز هشتم شهریور ماه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: مجموعه اداره کل راهداری جنوب با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل گام‌های ارزشمندی برداشته که این روند با قدرت در حال انجام است.

وی افزود: توسعه و نگهداری راه‌ها در جنوب کرمان سبب پیشرفت منطقه و زمینه ساز دیگر پیشرفت‌ها خواهد شد .

جمیلی تصریح کرد: امروز آغاز  طرح تعریض و بهسازی محور چاه حسن – حسین آباد و همچنین بهسازی و تعریض ابنیه این محور با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال و عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار ١۴٠ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

وی اقدامات انجام شده در زمینه ایمن سازی تردد را قابل توجه عنوان کرد و افزود: اعتباری بالغ بر ١٩٩ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در این محور تخصیص و هزینه شده است.

جمیلی محور چغوکی – زیارت فضل بن عباس با ۹ کیلومتر زیرسازی و چهار کیلومتر آسفالت به مبلغ ٧۶ میلیارد ریال از منبع اعتبارات معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که زیر بار ترافیک قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تعریض و اصلاح واریانت محور منوجان _ قلعه گنج به طول دو کیلومتر و با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال از منابع این اداره کل را از دیگر طرح هایی دانست که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 وی بهسازی و روکش خروجی منوجان به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۴٠ میلیارد ریال را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته دولت در شهرستان منوجان به بهره برداری رسیده و گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها بستر مناسب حمل و نقل در این محور برای مردم و کاربران جاده ای فراهم شود.

انتهای پیام




۴ طرح راهداری در منوجان به بهره برداری رسید

منبع:ایـسنا
? ۴ طرح راهداری در منوجان به بهره برداری رسید