۴۹ تن برنج احتکاری در عنبرآباد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، ۴۹ هزار کیلوگرم برنج احتکار شده از ۲ انبار کالا در عنبرآباد کشف شد. سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی شهرستان عنبرآباد در مبارزه با احتکار کالا به خصوص کالا‌های اساسی و در پی اقدامات پلیسی خود از […]

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، ۴۹ هزار کیلوگرم برنج احتکار شده از ۲ انبار کالا در عنبرآباد کشف شد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی شهرستان عنبرآباد در مبارزه با احتکار کالا به خصوص کالا‌های اساسی و در پی اقدامات پلیسی خود از وجود ۲ انبار کالا در سطح شهر مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

او می گوید: ماموران، ضمن شناسایی و هماهنگی قضایی از انبار‌های مورد نظر بازدید کردند و در بازرسی از آنان، موفق به کشف ۴۹ هزار کیلوگرم برنج احتکاری شدند. 

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد ارزش کالای احتکاری کشف شده، ۱۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است که بدین منظور پرونده قضایی تشکیل و صاحبان انبار‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با تاکید بر اینکه پلیس با قاطعیت با هر گونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هر گونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

فت فتو کرمان کرمان




۴۹ تن برنج احتکاری در عنبرآباد کشف شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۴۹ تن برنج احتکاری در عنبرآباد کشف شد