۴۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش‌آموز این استان در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای طی سال تحصیلی جاری خبر داد. به گزارش فت فتو، رضا رضایی روز شنبه در آیین افتتاح مسابقات ورزشی درون مدرسه ای در مدرسه دخترانه طلوع فجر کرمان با بیان اینکه حفظ […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش‌آموز این استان
در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای طی سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی روز شنبه در آیین افتتاح مسابقات ورزشی درون مدرسه ای در مدرسه دخترانه طلوع فجر کرمان با بیان اینکه حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش این استان است گفت: توجه به ورزش و فعالیت های تربیتی نقش مستقی در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد و در سلامت دانش آموزان موثر است.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه ساحت ها در کنار هم هستند و ساحت عبادی و دینی در محوریت تمامی ساحت ها قرار دارد اظهار داشت: این بدان معناست که تعلیم در خدمت تربیت است و باید برای تربیت انسان در تراز سند تحول با توجه به اصول دینی و تربیتی بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: سلامت، مقدمه و زیربنای عبادت و همچنین مقدمه یادگیری است و معتقدیم انسان سالم در تربیت و تعلیم نیز موفق است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه همه اقدامات و برنامه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت باید با رویکرد تربیتی باشد ادامه داد: تمام فعالیت ها مد نظر آموزش و پرورش در راستای جذب مشارکت فکری، مشاروره ای و اولیا دانش آموزان است.

رضایی خاطرنشان کرد: ارتباط مربی ورزش با دانش آموز، ارتباطی الگوگیرانه است و اگر مربیان ورزش بتوانند مراقبت های رفتاری داشته باشند تاثیرگذاری تربیتی بالایی دارند.

وی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط و پویایی در مدارس ضرورتی انکار ناپذیر است گفت: در راستای تحقق این مهم زمینه حضور بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز دختر و پسر کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه فراهم شده و این مسابقات در مدارس استان کرمان در حال برگزاری است.

المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای پس از توقف ۲ ساله به دلیل شیوع کرونا امسال در مدارس کرمان در حال برگزاری است.

کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور با بیش از سه میلیون نفر جمعیت، بیش از ۱۱ درصد از وسعت کشور را در بر گرفته و نهمین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و این در حالی است که بین شمالی ترین و جنوبی ترین مدرسه این استان بیش از هزار کیلومتر فاصله وجود دارد.




۴۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند

منبع: ایرنـا
? ۴۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند