۴۲ هزار گروه جهادی در کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند

کرمان – معاون بسیج سازندگی کشور از فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در عرصه های مختلف در سراسر کشور خبر داد. به گزارش فت فتو، سرهنگ حمید رضا بداشتی یکشنبه شب در دیدار با استاندار کرمان در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی گفت: در استان کرمان گروه‌های جهادی در مناطق محروم و مناطق سیل زده جنوب […]

کرمان – معاون بسیج سازندگی کشور از فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در عرصه های مختلف در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ حمید رضا بداشتی یکشنبه شب در دیدار با استاندار کرمان در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی گفت: در استان کرمان گروه‌های جهادی در مناطق محروم و مناطق سیل زده جنوب استان فعالیت قابل توجهی دارند.

وی گفت: گروه‌های جهادی در کنار مسئولان سعی در خدمات رسانی به مردم دارند یکی از زمان‌های فعالیت این گروه‌های ایام نوروز است که جوانان با حضور گسترده سعی در خدمات دهی به محرومان دارند.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال هستند و هر سال شاهد تمایل تعداد بیشتری از جوانان برای حضور در فعالیت‌های جهادی هستیم.

سرهنگ بداشتی افزود: تاکنون خدمات بسیاری در مناطق محروم به صورت رایگان به مردم داده شده است و این روند ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های جهادی در نوروز سال ۱۴۰۱ نیز از روز سه شنبه عملاً آغاز می‌شود و ۹۲ شهرستان محروم شاهد فعالیت جهاد گران خواهند بود.

وی گفت: در جنوب کرمان نیز یکی از کانون‌های اصلی جهاد گران خواهد بود و در سال جاری اولویت ما رفع مشکلات آب و کشاورزی روستاهای محروم است.

کد خبر ۵۴۴۶۵۱۰




۴۲ هزار گروه جهادی در کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند

منبع: مــهر
? ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند