۴۲ طرح عمرانی و کشاورزی در رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد

۴۲ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۳۱۳ میلیارد ریال در بخش فردوس و شهر صفاییه رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد. به گزارش سرویس اجتماعی پیاگاه خبری نذیر کرمان؛ در ابتدای این برنامه‌ها پنج پروژه روستای کمال آباد بخش فردوس با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد که شامل آسفالت و زیر سازی با […]

۴۲ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۳۱۳ میلیارد ریال در بخش فردوس و شهر صفاییه رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پیاگاه خبری نذیر کرمان؛ در ابتدای این برنامه‌ها پنج پروژه روستای کمال آباد بخش فردوس با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد که شامل آسفالت و زیر سازی با حجم ۶ هزار متر مربع، پروژه دکل همراه اول، پروژه جدول گذاری، پروژه لوله گذاری و نیز جا به جایی تیر برق است.

همچنین چهار پروژه عمرانی و ورزشی در شمس آباد بخش فردوس رفسنجان با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال در شمس آباد بخش فردوس رفسنجان به بهره برداری رسید که شامل لوله گذاری شبکه آب آشامیدنی به متراژ ۳کیلومتر، پروژه جدول گذاری به متراژ هزار و ۲۰۰ متر، آسفالت و زیر سازی به متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع، روشنایی و نصب ست تفریحی و اجرای مجموعه سنتی شهید حاج قاسم است.

کارگاه خیاطی در فیض آباد بخش فردوس رفسنجان هم طرح دیگری بود که به بهره برداری رسید و این کارگاه خیاطی امام رضا (ع)در فیض آباد بخش فردوس رفسنجان با اشتغالزایی برای پنج نفر به بهره برداری رسید.

پروژه‌های روستای حسن آباد بخش فردوس شامل آسفالت و زیر سازی با حجم ، پروژه جا‌بجایی تیر برق، پروژه جدول گذاری، پروژه تعریض با اعتبار ۲۵ میلیار ریال افتتاح شد.

یک واحد تولیدی البسه نیز در مهدی آباد بخش فردوس رفسنجان افتتاح شد و این واحد تولیدی پوشاک در مهدی آباد بخش فردوس رفسنجان با هزینه کرد۱.۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای هفت نفر راه اندازی شد که با حضور مسئولین بهره برداری رسید.

آغاز عملیات اجرایی یک بوستان با متراژ ۶ هزار و ۲۵۰ متر مربع در مهدی آباد بخش فردوس و همچنین چهار پروژه عمرانی شامل سنگفرش، آسفالت، جدول گذاری و کانیو در دولت آباد بخش فردوس رفسنجان با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

از المان ورودی شهر صفائیه نوق رفسنجان که با اعتبار ۵ میلیارد ریال احداث شده نیز رونمایی شد.

چهار پروژه عمرانی در شجاع آباد بخش فردوس رفسنجان شامل آسفالت، جدولگذاری، آسفالت معابر و روشنایی معابر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه آسفالت و زیرسازی در محمدآبادهراتی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و پروژه آسفالت و زیرسازی در علی آباد هراتی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال بخش فردوس  رفسنجان افتتاح شد.

پنج پروژه عمرانی شامل آسفالت و زیر سازی ۵ هزار و ۵۰۰ متر، جابجایی ترانس، روشنایی معابر و زیرسازی خیابان‌های روستای همت آباد بخش فردوس رفسنجان با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

سیستم آبیاری تحت فشار در روستای جنت مرتضوی از توابع بخش فردوس رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت که این طرح با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سه طرح عمرانی با اعتبار مجموع ۱۴ میلیارد ریال در روستای رکن آباد بخش فردوس به بهره برداری رسید که شامل زیرسازی و آسفالت به میزان ۴۰۰ متر و نیز روشنایی معابر است.

دو طرح شامل زیرساخت شبکه ارتباطی (فیبرنوری) و کلاس‌های آمادگی پیش از زایمان در مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی شهر صفائیه رفسنجان بهره برداری شد.

با اجرای پروژه فیبرنوری اتصال مرکز بهداشتی و درمانی، اورژانس‌های بین جاده‌ای و خانه‌های بهداشت به صورت بی‌سیم به مرکز خدمات جامع صفائیه امکان پذیر می‌باشد.

در پایان این برنامه‌ها مسئولین و قشر مردمی در گلزار شهدای گمنام و شهید تروریستی حادثه تلخ ۱۳ دی امسال در گلزار شهدای کرمان (شهید محمدعلی عابدینی) حضور یافتند و با این شهدا تجدید میثاق کردند.

                 
انتهای پیام/




۴۲ طرح عمرانی و کشاورزی در رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد

منبع:آرمـان
? ۴۲ طرح عمرانی و کشاورزی در رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد