۴۰۰ میلیون ریال طرح عمرانی، کشاورزی و برق‌رسانی در رفسنجان بهره‌برداری شد

کرمان_ فت فتو_ ۱۴ طرح عمرانی، کشاورزی و برق‌رسانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان روز دوشنبه همزمان با هفته دولت در بخش کُشکوئیه رفسنجان بهره برداری و احداث ۲ طرح نیز شروع شد. علی ملا شفیعی بخشدار کشکوئیه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: عملیات اجرایی ۲ طرح […]

کرمان_ فت فتو_ ۱۴ طرح عمرانی، کشاورزی و برق‌رسانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان روز دوشنبه همزمان با هفته دولت در بخش کُشکوئیه رفسنجان بهره برداری و احداث ۲ طرح نیز شروع شد.

علی ملا شفیعی بخشدار کشکوئیه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: عملیات اجرایی ۲ طرح شامل مخزن تجمیع آب آشامیدنی و نیز ساختمان دهیاری تقی‌آباد با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان آغاز شد.
وی افزود: آسفالت جاده علی‌آباد شهید به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طرح‌های افتتاحی امروز بود.

ملا شفیعی ادامه داد: فاز دوم فرآوری پسته در کشکوئیه نیز با مبلغ ۶ میلیارد تومان با کمک بخش خصوصی و نیز آسفالت شهرک جهاد، خیابان توحید، خیابان ولیعصر ۸ و تامین روشنایی معابر با کمک شهرداری با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: همچنین در این روز آسفالت معابر محمودآباد مروج، معابر حسین‌آباد، معابر تقی‌آباد، شریف‌آباد و یوسف‌آباد هم با اعتبار مجموع ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
این مسئول خاطرنشان کرد: آغاز بهره‌برداری از چاه آب آشامیدنی  شریف‌آباد که به همراه لوله‌گذاری و بازسازی انشعابات صورت گرفت با اعتبار ۳ و نیم میلیارد تومان از محل شرکت آب و فاضلاب از دیگر طرح ها بود.

بخشدار کشکوئیه رفسنجان بیان کرد: آبیاری زیرسطحی و استخر آب با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و نیز دستگاه پست هوایی و تبدیل چهار کیلومتر  شبکه سیمی به کابل خودنگه‌دار از محل اعتبارات اداره برق رفسنجان نیز با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال از دیگر افتتاحیه ها به شمار می رود.

وی گفت: در مجموع طرح های افتتاحی و کلنگ زنی امروز در بخش کشکوییه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشت.
کشکوئیه از توابع رفسنجان دارای بیش‌از ۱۴ هزار نفر جمعیت است.




۴۰۰ میلیون ریال طرح عمرانی، کشاورزی و برق‌رسانی در رفسنجان بهره‌برداری شد

منبع: ایرنـا
? ۴۰۰ میلیون ریال طرح عمرانی، کشاورزی و برق‌رسانی در رفسنجان بهره‌برداری شد