۴۰۰ زائر اولی از ریگان به پابوس امام مهربانی رفتند

دبیر کانون خدمت رضوی ریگان گفت: ۴۰۰ زائر اولی از روستا‌های محروم شهرستان ریگان، راهی مشهد مقدس شدند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان ریگان، علی فرامرزی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم تشکیل کانون‌های خدمت رضوی محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ و […]

دبیر کانون خدمت رضوی ریگان گفت: ۴۰۰ زائر اولی از روستا‌های محروم شهرستان ریگان، راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان ریگان، علی فرامرزی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم تشکیل کانون‌های خدمت رضوی محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ و سیره رضوی است، گفت: با همکاری فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان ریگان زیارت اولی‌ها از دورافتاده‌ترین روستا‌های ریگان به مشهد مقدس اعزام شدند.
 
وی با اشاره به اینکه مدت سفر این زائران ۶ روز است، افزود: زائران در این سفر، علاوه بر زیارت مضجع منور رضوی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی آستان قدس بهره‌مند می‌شوند  و بسته‌های فرهنگی به این گروه از زائران  اهدا می‌شود.
 
دبیر کانون خدمت رضوی ریگان با اشاره به اهداف اجرای طرح «مهر درخشان رضوی» بیان کرد: طرح «مهر درخشان رضوی» ویژه زائران زیارت اولی بارگاه قدس رضوی باهدف اعزام افرادی که تاکنون به دلیل مشکلات مالی توفیق زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) را نیافته‌اند در شهرستان ریگان در حال اجرا است.
 
وی افزود: کانون‌های خدمت رضوی باهدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، از جمله: طرح زائر اولی‌ها، عیادت از بیماران، جذب خادم‌یار رضوی، همچنین شناسایی محرومان، نیازمندان و خدمت‌رسانی به آن‌ها، جمع‌آوری نذورات برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی شده‌اند.

انتهای خبر/د




۴۰۰ زائر اولی از ریگان به پابوس امام مهربانی رفتند

منبع:آرمـان
? ۴۰۰ زائر اولی از ریگان به پابوس امام مهربانی رفتند