۴۰۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

سیرجان – وزیر ورزش و جوانان از وجود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولین اولویت وزارت ورزش و جوانان است. به گزارش فت فتو، حمید سجادی چهارشنبه شب در حاشیه سفر به شهرستان سیرجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با پیگیری نمایندگان […]

سیرجان – وزیر ورزش و جوانان از وجود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولین اولویت وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش فت فتو، حمید سجادی چهارشنبه شب در حاشیه سفر به شهرستان سیرجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با پیگیری نمایندگان استان کرمان قرار بر این شد که اولین سفر رسمی خود را به استان کرمان داشته باشم، افزود: همچنین خیلی راغب هستم که در شهر کرمان به مزار سردار دل‌ها مشرف بشویم تا ان شاالله مدد و توسل بجوییم تا بتوانیم در حیطه کاری خود موفق باشیم.

وی ادامه داد: از جمله اهداف سفر به شهرستان سیرجان می‌توان به بازدید از پروژه‌ها، وضعیت و ظرفیت ورزشی، پروژه‌های در حال ساخت، دیدار با سمن‌ها، نمایندگان ورزشکاران و باشگاه‌ها اشاره کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که از نظرات و پیشنهادات نمایندگان نیز استفاده خواهیم کرد، عنوان کرد: ساخت و ساز پروژه‌های نیمه تمام اولین اولویت وزارت ورزش و جوانان است چرا که در حال حاضر ۴ هزار پروژه نیمه تمام در سراسر کشور داریم. همچنین برای ساختارهای فدراسیون‌ها، اساسنامه جدیدی در چند ماه گذشته به تصویب رسیده است که پیاده کردن این اساسنامه‌ها یک کار خیلی مهمی است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات فدراسیون‌های ورزشی نیز بسیار مهم است که هفته گذشته ۶ فدراسیون را اعلام کردیم که دورخیز مجمع انتخاباتی آنها را آغاز کنیم، اظهار کرد: همچنین از دیگر اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان، انتخابات کمیته المپیک است که ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود از طرف دیگر حدود ۱۱ ماه دیگر بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود که باید به این امر نیز توجه کرد.

سجادی تصریح کرد: تکلیفی که مقام معظم رهبری و ریاست جمهور بر آن تاکید کرده اند، نشاط اجتماعی است که این امر در سایه توسعه ورزش همگانی محقق می‌شود لذا در کنار تمام تکالیف خود، اهتمام ویژه ای به ورزش همگانی خواهد شد.

کد خبر ۵۳۱۶۶۶۷




۴۰۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

منبع:مــهر
? ۴۰۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد