۳ مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان اهدا شد

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به ساخت سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان گفت: این مجتمع‌ها به مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان تحویل داده شد. فریدون فعالی امروز دوم مرداد ماه در نشست با مدیر گلزار شهدا و تعدادی از مسئولان شهرداری کرمان با اشاره به […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به ساخت سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان گفت: این مجتمع‌ها به مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان تحویل داده شد.

فریدون فعالی امروز دوم مرداد ماه در نشست با مدیر گلزار شهدا و تعدادی از مسئولان شهرداری کرمان با اشاره به اینکه ۴۴ چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه و چهار غرفه تجاری در قالب سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان راه‌اندازی شده، اظهار کرد: این مجتمع‌ها توسط شرکت ایرانگردی و جهانگردی تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساخته شده و برای بهره‌برداری به مدیریت گلزار شهدا کرمان تحویل داده شد.

وی افزود: از این پس نگهداری و بهره‌برداری از مجتمع‌های مذکور که در ضلع شمال، جنوب و شرق گلزار شهدای کرمان ایجاد شده، بر عهده مدیریت گلزار با همکاری شهرداری کرمان خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه برای ساخت سه مجتمع مذکور معادل شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده، ادامه داد: انشعابات آب، برق و گاز مورد نیاز مجتمع‌های خدماتی بهداشتی مذکور نیز بر عهده مدیران تحویل گیرنده است.

فعالی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد زائران مزار شهید سلیمانی ساخت این تعداد مجتمع‌های خدماتی بسیار لازم و ضروری بود که خوشبختانه با دستور وزیر میراث‌فرهنگی اجرا شد.

انتهای پیام




۳ مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان اهدا شد

منبع: ایـسنا
? ۳ مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان اهدا شد