۳۵ پایگاه انتخاب رشته در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش‌آموزان هستند

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۵ پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند. سید منصور مرتضوی امروز ۲۴ مرداد ماه در همایش کارگاهی انتخاب رشته کنکور سراسری در آموزش و پرورش استان کرمان اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۵ پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند.

سید منصور مرتضوی امروز ۲۴ مرداد ماه در همایش کارگاهی انتخاب رشته کنکور سراسری در آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: علاوه بر پایگاه‌های انتخاب رشته در شهرستان‌ها و مناطق ۳۵ گانه، پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در مرکز مشاوره آموزش و پرورش استان هم به عنوان پشتوانه نرم افزاری، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی‌های روانشناختی به داوطلبان آزمون سراسری است.

وی افزود: همچنین خط تلفنی رایگان ۱۵۷۰ هم روزانه از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده پاسخگویی به داوطلبان و خانواده‌های آنان است.

مرتضوی ضمن تبیین اهمیت ارتباط مشاور و داوطلب و کمک به تصمیم گیری صحیح و متناسب با استعداد و علاقه داوطلب کنکور، تاکید کرد: مدیران مدارس بایستی دانش آموزان را برای انتخاب رشته به حضور در مراکز مجاز انتخاب رشته کنکور سراسری وابسته به آموزش و پرورش راهنمایی کنند.

انتهای پیام




۳۵ پایگاه انتخاب رشته در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش‌آموزان هستند

منبع: ایـسنا
? ۳۵ پایگاه انتخاب رشته در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش‌آموزان هستند