۳۵ خودرو گرفتار در برف و سیلاب توسط راهداران جنوب کرمان رهاسازی شد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف توسط راهداران این منطقه خبر داد. مجتبی محمودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خودروهای نجات داده شده از شهرستان های جیرفت، رودبارجنوب، فاریاب، ساردوئیه و […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف توسط راهداران این منطقه خبر داد.

مجتبی محمودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خودروهای نجات داده شده از شهرستان های جیرفت، رودبارجنوب، فاریاب، ساردوئیه و منوجان بودند که با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات داده شدند.

وی با بیان اینکه این خودروها در جاده های فرعی و در بستر رودخانه گرفتار سیلاب شده بودند، اظهار داشت: با حضور بموقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده های آنان وارد نشد.

وی از تلاش ۴۸ ساعته نیروهای راهداری در مناطق سیلزده جنوب کرمان خبر داد و اظهار داشت: چهار دستگاه خودرو گرفتار در برف و خارج شده از جاده به دلیل خرابی و فرو رفتن در گل و لای توسط عوامل راهداری ساردوئیه ،آزادسازی و سرنشینان این خودروها در راهدارخانه سربیژن اسکان داده شدند.

محمودی با بیان اینکه سیلاب ناشی از بارندگی های شب گذشته همچنان در حال ورود به حوزه راههای جنوب کرمان است، افزود: رانندگان در مناطق و شهرستان های جنوبی همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند.




۳۵ خودرو گرفتار در برف و سیلاب توسط راهداران جنوب کرمان رهاسازی شد

منبع: ایرنـا
? ۳۵ خودرو گرفتار در برف و سیلاب توسط راهداران جنوب کرمان رهاسازی شد