۳۴۰ هزار دانش آموز کرمانی در طرح «مراقبت اجتماعی» شرکت کردند

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت ۳۴۰ هزار دانش آموز استان کرمان در طرح «نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان» خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی در جلسه مجازی با مدیران و رؤسا، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت ۳۴۰ هزار دانش آموز استان کرمان در طرح «نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان» خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی در جلسه مجازی با مدیران و رؤسا، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان از پوشش ۳۴۰ هزار دانش آموز استان در طرح “نماد” (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

رضایی گفت: طرح نماد به منظور پایش مستمر وضعیت تحصیلی و رفتاری دانش آموزان در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی با رویکرد شناسایی دانش آموزان در معرض خطر یا بزه دیده با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی یا مداخله قضائی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های ارزشمند ما هستند، افزود: طرح نماد یک ائتلاف اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری بین کودکان و نوجوانان است که با مشارکت چند دستگاه برون سازمانی محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه تلاش‌های ما در آموزش و پرورش برای رشد و بالندگی دانش آموزان و تحقق اتفاق‌های مثبت در کف مدرسه است که طرح نماد بستر مناسبی برای این مهم است.

بر پایه این گزارش، نشست مجازی مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان با مدیران و رؤسا، معاونان پرورشی و فرهنگی و کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با محور طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) برگزار شد.

کد خبر ۵۷۹۶۰۰۵




۳۴۰ هزار دانش آموز کرمانی در طرح «مراقبت اجتماعی» شرکت کردند

منبع: مــهر
? ۳۴۰ هزار دانش آموز کرمانی در طرح «مراقبت اجتماعی» شرکت کردند