۳۰ درصد آب در کرمان هدر می‌رود

استاندار کرمان بر اصلاح شبکه آبرسانی تاکید کرد و گفت: ۳۰ درصد هدررفت آب در استان داریم که به علت فرسودگی شبکه آبرسانی است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در آیین افتتاح ۴ طرح آبرسانی شهرستان کرمان در بخش ماهان اظهار کرد: دادگستری بخش ماهان به عنوان سومینوبخش در کشور […]


استاندار کرمان بر اصلاح شبکه آبرسانی تاکید کرد و گفت: ۳۰ درصد هدررفت آب در استان داریم که به علت فرسودگی شبکه آبرسانی است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در آیین افتتاح ۴ طرح آبرسانی شهرستان کرمان در بخش ماهان اظهار کرد: دادگستری بخش ماهان به عنوان سومینوبخش در کشور راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: تامین آب مشکل اصلی در استان کرمان، شهر کرمان و اطراف این شهر است و با اجرای پروژه‌های آبرسانی تنش آبی برطرف می‌شود.

استاندار کرمان بر اصلاح شبکه آبرسانی تاکید کرد و ابراز داشت: ۳۰ درصد هدررفت آب در استان داریم که به علت فرسودگی شبکه آبرسانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این آیین اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی ۴ طرح آبرسانی بزرگ در شهر و  شهرستان کرمان با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد.

عبدیان ادامه داد: همچنین ۴ طرح آبرسانی شهرستان کرمان با اعتباری افزون بر یک‌هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال در روز جاری افتتاح شد که شهر ماهان از تنش آبی رها شده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

 





۳۰ درصد آب در کرمان هدر می‌رود

منبع: فــارس
? ۳۰ درصد آب در کرمان هدر می‌رود