۳۰۶شهید برای مبارزه با مواد مخدر در کرمان/۵۵ تن مواد مخدر امحاءشد

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۳۰۶ نفر در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر شهید شده اند. به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری ظهر سه شنبه در مراسم امحاء محموله مواد مخدر در کرمان گفت: این محموله شامل ۵۵ تن انواع مواد مخدر می‌باشد ضمن اینکه در سال جاری […]

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۳۰۶ نفر در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر شهید شده اند.

به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری ظهر سه شنبه در مراسم امحاء محموله مواد مخدر در کرمان گفت: این محموله شامل ۵۵ تن انواع مواد مخدر می‌باشد ضمن اینکه در سال جاری ۱۶۷ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است.

وی با اشاره به جان فشانی مأموران نیروی انتظامی در استان کرمان برای مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر افزود: ۳۰۶ شهید در درگیری با قاچاقچیان تقدیم انقلاب شده است.

وی ادامه داد: هیچ جایی از استان کرمان برای اشرار و قاچاقچیان امن نیست و با این افراد با شدت برخورد می‌شود و اجازه انتقال مواد مخدر از راههای استان کرمان را به اشرار نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان در نزدیگی مرزهای شرقی قرار داد گفت: اشرار مجبورند برای قاچاق از راههای استان کرمان استفاده کنند و به دلیل عزم جدی نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر استان کرمان برای دومین سال پیاپی بیشترین میزان کشف را در کشور داشته است.

کد خبر ۵۴۳۱۰۸۱




۳۰۶شهید برای مبارزه با مواد مخدر در کرمان/۵۵ تن مواد مخدر امحاءشد

منبع: مــهر
? ۳۰۶شهید برای مبارزه با مواد مخدر در کرمان/۵۵ تن مواد مخدر امحاءشد