۲ گروه از متخلفین شکار و صید در رفسنجان دستگیر شدند

کرمان- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رفسنجان از دستگیری دو گروه از متخلفین شکار و صید در این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، حسین آخوندی حومدینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متخلفین شکار و صید در این شهرستان، اظهار کرد: روز دوشنبه افرادی به قصد شکار غیرمجاز حیوانات […]

کرمان- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رفسنجان از دستگیری دو گروه از متخلفین شکار و صید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، حسین آخوندی حومدینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متخلفین شکار و صید در این شهرستان، اظهار کرد: روز دوشنبه افرادی به قصد شکار غیرمجاز حیوانات وحشی با استفاده از اسلحه متعلق به غیر، وارد منطقه قرق اختصاصی شده بودند.

وی افزود: با همکاری قرق بانان و مامورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رفسنجان، این افراد قبل از هر گونه آسیب رساندن به حیات وحش دستگیر شدند.

آخوندی بیان کرد: از نامبردگان یک قبضه اسلحه گلوله زنی ۲۷۰، تعدادی فشنگ و دوربین شکاری کشف و ضبط و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی گفت: همچنین درساعات اولیه بامداد روز گذشته نیز در پی گشت شبانه مشترک یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان رفسنجان و گروه دوستداران طبیعت، متوجه حضور متخلفین شکار صید در منطقه شدیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رفسنجان تاکید کرد: در این خصوص با هماهنگی مرجع قضایی، مسیر تردد نامبردگان مسدود شد و متخلفین در هنگام بازگشت و به محض دیدن مامورین اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: این افراد پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

آخوندی گفت: باعنایت به شناسایی افراد مذکور و کشف آثار شکار یک راس قوچ وحشی، نامبردگان خود را تسلیم قانون کرده و به جرم خود اعتراف کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رفسنجان تاکید کرد: در این خصوص نیز پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

کد خبر ۵۹۷۱۸۷۴




۲ گروه از متخلفین شکار و صید در رفسنجان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? ۲ گروه از متخلفین شکار و صید در رفسنجان دستگیر شدند