۲ پروژه راهداری با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در جیرفت بهره‌برداری شد

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: دو پروژه راهداری در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همزمان با ۱۰ استان کشور در جیرفت به بهره برداری رسید. مجتبی محمودی امروز ۱۳ اسفندماه در حاشیه آئین […]

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: دو پروژه راهداری در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همزمان با ۱۰ استان کشور در جیرفت به بهره برداری رسید.

مجتبی محمودی امروز ۱۳ اسفندماه در حاشیه آئین بهره برداری از این پروژه‌ها در جیرفت اظهار کرد: دو پروژه مهم پل باغباغوییه با ۹ دهانه هفت متری و ۲۳ کیلومتر تعریض و بهسازی محور جیرفت_بلوک_فاریاب در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای این دو پروژه بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

محمودی  از رفع نقاط پر تصادف در این محور خبر داد و گفت: طول کل محور جیرفت – بلوک – فاریاب ۵۵ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر زیر بار ترافیکی قرار گرفت و مابقی آن در دو قطعه برای تعریض به مناقصه گذاشته شده که در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این ۵۵ کیلومتر هزینه خواهد شد .

مدیرکل راهداری جنوب کرمان از وجود ۸۹ نقطه حادثه خیز  خبر داد و گفت: در ۷۴ نقطه اصلاح اساسی انجام و ۱۵ نقطه با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و اداره ایمنی و حریم اداره کل ایمن سازی و برای سفرهای نوروزی آماده شده است .

انتهای پیام




۲ پروژه راهداری با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در جیرفت بهره‌برداری شد

منبع: ایـسنا
? ۲ پروژه راهداری با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در جیرفت بهره‌برداری شد