۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کرمان سفر کردند

کرمان – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان از سفر دو میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در ایام نوروز به کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، فریدون فعالی ظهر یکشنبه در ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: در سال جاری و بعد از واکسیناسیون کرونا شاهد افزایش سفرها در ایام سفرها بودیم. […]

کرمان – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان از سفر دو میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در ایام نوروز به کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، فریدون فعالی ظهر یکشنبه در ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: در سال جاری و بعد از واکسیناسیون کرونا شاهد افزایش سفرها در ایام سفرها بودیم.

وی افزود: ۳۸.۸ درصد میزان مسافرت به کرمان در مقایسه با سال ۹۸ افزایش یافته است و به عدد دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی عنوان کرد: میزان اقامت در اماکن اقامتگاه رسمی نیز شاهد رشد ۲۷.۱ درصدی بود و جمع قابل توجهی از مسافران نیز در مدارس و اماکنی که ادارت در نظر گرفته بودند اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان بیان کرد: باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم و حمام گنجعلیخان بیشترین میزان بلیط فروشی را انجام دادند و در مجموع ۱۹ نمایشگاه دستی استان نیز برپا شد و اجناس تولیدی هنرمندان کرمانی به مسافران عرضه شد.

کد خبر ۵۴۶۳۸۳۳




۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کرمان سفر کردند

منبع: مــهر
? ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کرمان سفر کردند